neděle 16. října 2016

Podzimní nálady

Krásné nedělní dopoledne 😊


Tak se nám babí léto přehouplo rychle v podzim a já jsem se ještě nestačila adaptovat na ty chladné denní teploty. Pan Ovečka je spokojený, protože nemá rád vedra, která v létě panují. Já na to mám opačný názor. To i přesto, že jsem dítě podzimu. Narodila jsem se v listopadu.



Samozřejmě, že podzim miluji pro jeho barevnost. Pro ty chvíle, kdy z šedých mraků vykoukne sluníčko a pohladí moji tvář ještě stále teplými paprsky. Ale víte, za co ho nenávidím? Dokonale ovládá moji náladu!!! 

Takže jsem teď, stejně jako počasí, taková nijaká... Nic se mi nechce dělat, jen bych ležela a spala, nemám náladu si jít zacvičit, náladu mám pod psa. 
Takže je na čase s tím zatočit. V pátek jsem si zašla s kamarádkou do kina na Bridget Jonesovou. Dnes mě po dlouhé době čeká zase joga. (Jupí!) V týdnu si zajdu na zumbu, trénink s naší taneční skupinou a ve čtvrtek trénink golfu :) 
Týden budu mít celkově nabitý k prasknutí, a tak doufám, že mi ty aktivity pomohou s relaxem.

A ještě abych nezapomněla. Včera jsme ukládali zahradu k zimnímu spánku a sklízeli poslední jahody, dýně, opékali špekáčky. Idylka jak má být. A víte co? Po 14ti dnech na mě zasvítilo sluníčko a já byla v totální euforii! 😃  
 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář :) Velmi ráda si ho přečtu.